Seymanur_ts Kızlar gebelikte akıntı olması normal ama bende bu aralar yeşilimsi bi akıntı var antibiyotik kullanmaya başlafıktan sonra rengi de koyulaştı miktarı da ekstra kaşıntı da başladı yaşayan var mı varmı varsa nasıl geçer ne yaptınız