bayatlamayankurabiye merhaba bende 29 haftalık gebeyim ve 1 hafta önce bebeğimin 10-12 gün kadar küçük olduğunu söyledi doktorum. Bende perinatolojiye gittim, aynı şekilde ne suyunda ne ultrasonda ne nst de sorun yok, minyon da olabilir dedi. Benden 24 saatlik idrar istedi, şuan onu topluyorum, yarın teslim edeceğim, belki protein kaçağı vardır diye düşündü doktor ama tansiyonumda hep normal ve idrarımda da herhangi bir köpürme vs yok, yani inşallah protein kaçağı da çıkmazsa sıkı takiple devam edeceğiz. Bana şu haftaya kadar bekletmeye çalışırız gibi bişey söylemediler ama gelişim geriliği olmaya devam eder, gelişim durursa yatış verir, göz altında tutar, kontrol ederiz dediler. İnşallah sadece minyondur, çünkü bende minyonum ve kardeşlerimle hepimiz küçük doğmuşuz 🥹