Deletedmom_297 Gecmıs olsun canım 🌸 bende 14+6 yım düşük riskimiz vardı şu an Allah’a sukur bısey yok yenı yenı duzelmeye başladım mide bulantılarım azaldı yorgunluk hıslerm azaldı. Bende de tansıyon dusuklugü var sureklı başım donuyor dıger hamılelıgım bıyuncada hep düşüktü tansıyonum. Cınsıyetı 16 haftalık bakalım dedı doktorum onu beklıyorum heyecanla ☺️ bi kızım var bı tanede oğlum olsun çok ısterim☺️ sağlıcakla dünyaya gelsın cınsıyet tabıkı farketmez yınede ☺️ cınsıyetı öğrenince ona göre bı kaç parça bısey alacağım ablasından baya kalan eşyalar var pek bisey kalmıyor almaya☺️