babyadaa Kızlar regl e 2 gün var. Kasık ağrısı gaz sancısı hafif bi kabızlık bide göğüslerde hassasiyet var. Özellikle yumurtlama takip etmedim. 1 kere korumasız ilişki oldu. 20 eylülde .Bu belirtileri yaşayıp hamile olduğunu öğrenen oldumu?
Meliss- babyadaa adet günü ne zaman gösteriyor canım benim 6 ekimde gösteriyor henüz belirtim yok çok
VelizadAys babyadaa ayy aynı şey bana oldu bu ay reglden 5 6gün özne sağ kasıgımda öyle bi sancı olduki 2 3saat boyunca yatakta kımıldayamadım bile, çok şükür şimdi hamileyim
babyadaa VelizadAys allah bağışlasın canım. Benimde sol tarafımda ağrı vardı şimdi tam orta kısımda ağrı var
VelizadAys babyadaa amin canım çok teşekkür ederim .bikaç gün bekle testi tekar et inşAllah sende hamilesindir