Kamiledefne Oğluma aldım büyüyen beşik. 2. Buçuk sene kullandı kurulu şekilde, sonrasında taşındık odasını ayırdığım için direkt büyütüp kurdum tek kişilik yataktan biraz küçük oluyor, Çekmeceleri ayrı yatağı ayrı kullanıyoruz şuan. 2 sene daha kullanır oğlum, sonrasında çocuk yatağı alacağım inşAllah.