Merhaba kızlar . Dün gece uyuduktan bir saat sonra birde yerimden sıçradım korktum sanki sonra çarpıntı başladı ayaklarım titredi tansiyon büyük 14.5 e çıktı . Yeni dolap aldık onun kokusu çoktu yattığım odanın da kapısını kapadım havasız mı kaldım acaba . Bugün hala başım ağrıyor. Yaşayan var mı . Gebelikte olur mu böyle ani dalgalanmalar . 9 haftalığım