Assslleeyy Sezeryanımı olucam kızlar bir şey sorucam son adet tarihine göre mi bebeği alıyorlar yoksa gelişimine göre mi ?son adetime göre 38 haftalığım ultrasonda bir hafta geriden geliyor geç döllenme olduğu için
Yazmelegi_ Assslleeyy bende sata göre doğum yaptım. 38+1 de doğum oldu ama bebeğim 37+1 di geriden geliyordu
demirrleydi_ Assslleeyy sata göre alıyolar canım hatta bebeğin gelişimi geriden geliyorsa daha erken almak istiyorlar içerde gelişmiyosa dışarda gelişsin diye
Deroli Assslleeyy benim de böyleydi. Ben 38+3 de olduğumu düşünürken tüm doğum evraklarımda 39+1 yazıyor
Assslleeyy Daisyy000 dimi bende öyle düşünüyorum bana 2 hafta sonraya gün verdi de doktora çok geç değil mi 40 haftamı doldurmuş oluyorum dedim sonra bi mesaj geldi ayın 3ünde ameliyatınız diye net değil yani şuanda
Zerohk Benimde ileride 38.hafta sata göre yarın tekrar kontörulum var su fazlalığı ve aşırı gerginlik var karnımda doktorumun bu hafta alması için ugrasacam
Glsahe Assslleeyy Sata göre hesaplandı benimde bugün 39 hafta olduk yarın doğum için hastaneye yatışım yapılacak İnşaAllah
Sdt Assslleeyy benim de 2 gebeliğim ve doktora göre bebeğim yaklaşık 1.bucuk iki haftaya göre geriden geliyor. Perşembe gününe sezeryan günü verdi 39+2 de bebeğimi kucağıma almış olacağım inş ama ultrosona göre heralde 37 fln olmuş oluyor