Merhaba kızlar 17 ağustosda en son regl oldum testler yaptım 4 taneside pozitif silik belirgindi hayla adet olamadım kan verdim 1.20 çıktı bu sabah test yaptım c çizgisi çok ortadadaydı çıkmadı bozuk olabilirmi kanda öyle çıkıp yükselen oldumu yok dediler