dilek190 Ayakta çok duramıyorum belim aşırı ağrıyo oglumda böyle olmamiştım bu şekilde olanlar varmı sürekli dinlenmem gerekiyor neden ileriki haftalarda ne yapacağım ben acaba ?
ilkannelik1 dilek190 merhaba, benimde ayakta biraz kalınca hemen bel ağrısı oluyor doktor enfeksiyonda yok dinlenmekle geçiyorsa normal dedi inşallah sağlıkla gelirler
aysegul3409 dilek190 Benim de belim çok ağrıyor 13 haftalık olucaz biz de 2 güne. Ayakta olmak eğilmek falan iyi. Gelmiyor
Petibor Ayakta uzun süre kalınca pilim bitiyor benim de, rahim yukarı doğru çıkmaya başlıyor bu haftalarda leğen kemiklerinin üzerine. Bu hareketlenmeler de etkili oluyormuş bel vb ağrılarda. Bu şekilde açıkladı bana doktor. Normal dedi 😊