Deletedmom_584 bende devlette cektirmistim Ankara Etlik Zübeyde hanım da çok güzel çıkmıştı sadece kist vardı bende de başka birşey ckmamisti çok şükür 4 yıl oldu çocuk da olmuyordu kistden dolayı çok şükür üç tane çocuk nasip etti rabbim bana Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏