hazirannnn Kızlar bugün kürtaj oldum ama dış gebelikte olabilir dediler. Dış gebelik ameliyatı nasıl???
damla6565 Canım dış gebelikte bebek Rahme değilde tüplere yerleşiyor ve bebek büyüdükçe bir tüpün alınması gerekiyor diye biliyorum sen ne için kürtaj oldun doktor bir şey demedi mi