bsrclkshn22 haftaya göre düşük beta diye birşey olmaz çünkü haftanın vefayla ilgisi yok. Sat tarihinize göre haftanızı hesaplayabilirsiniz. Betanın 69 yada 1000 çıkması önemli değil. Önemli olan 48 saatte iki katı artış olmasıdır. Şuan kese görünmeyeceği için ultrasonda, gebeliğinizin sağlıklı olup olmadığını betanın iki kat artısı ile takip edebilirsiniz . Yoksa birinin 1000 çıkmış sizin 69 çıkmış sizde sorun var demek değildir. Bu durum çok kafa karıştırıyor maalesef. Beta değeri bir hormon değeridir. Kişiden kişiye değişir. Dediğim gibi sadece düzenli artış önemli. Değerin yüksekliği değil. Kanamanız için de doktora sormanızı tavsiye ederim tekrardan. İhmal etmeyin Allah korusun