seher_3590 babymom2026 ben 12 oldum canım bugun yarın ikili teste gidicem belki öğrenirim 🫠🥰sen öğrendin mi
Deletedmom_8793 babymom2026 12+6 olduk ama cinsiyet bilgimiz yok maalesef Çarşamba gitmiştim devlet hastanesinde söylemedi doktor
zeh6363 babymom2026 meraba canım 12 hafta 5 gün oldum bende tahmin yaptıda kesin değil yarın devlette randevum var çarşamba da özelde kontrolüm var bakalım
isimsiz19 babymom2026 11+6 bizde Salı günü gidicem doktoraa cinsiyeti merak etmiyor değilim ilk bebiş🥹🧿❤️
Dinolisoo 12+4 şuan perşembe günü randevum var özelde cinsiyet tahmini yapılacakta kesin bir sonuç beklemiyorum 16 dan önce net öğrenen çok az🥹
Meri03 benımde bugun 12 yarın ikili tarama için gidicem inş cinsiyet tahmını yapar cok merak edıyorum
Dinolisoo babymom2026 ben en son 9 cu haftada kontrole gittim. Aslında cinsiyetten çok genel durum öğrenmek için gideceğim