arzu38arzu Merhaba detaylı ultrasonda tek böbrek görülmedi buna istinaden nipt yaptırdık trizomi 7 cıktı sonra amniyosentez verdim sonucları bekliyorum. Trizomi 7 pozitif cıkan ve ultrasonda bulgusu olan var mi baska benim gibi :(
sgsgsgsgs833 Temmuzsbl merhaba bizim fetalde trizomi 7 ve 21 çıkmıştı amniyosentezde tamamen temiz cikti. Sukur bebegimiz dogdu bir sıkıntısı yok
Temmuzsbl sgsgsgsgs833 çok sevindim sağlıkla büyüsün inşallah. Benimde fetal dna da trizomi 7 çıktı. Amniyosentez önerdiler yaptıracağım galiba emin olmak için. Risk yüzdesi varmıydı sizde acaba. Bize yüzde 3-10 ihtimal dediler. Trizomi 7 olsa düşerdi büyük ihtimalle yok dediler ama insan düşünmeden edemiyor stresli bi dönem o yüzden sizi görünce yazmak istedim.
sgsgsgsgs833 Temmuzsbl Risk cok az oranda var dediler bizede doktorlar ama uzman birisine yaptırdığınız da bir problem olmaz insallah biz izmir se yaptırdık 3.4 saat sonrada yolculuk yaptik hiçbir sıkıntı olmadı şükür
Temmuzsbl sgsgsgsgs833 amniyosentez riskini söylediniz sanırım siz. Trizomi 7 için risk yüzde kaç demişlerdi onu sormak istedim aslında. Bize trizomi 7 olma ihtimali yüzde 3-10 arasında demişlerdi. Amniyosentezide yaptırdım 3 gün önce şükür sorun yaşamadım. Sonuçlarının da güzel çıkması için bekliyorum şuan.