Pdr Pehlivanligul 22 haftada kontrole gittim 6.ayda çekeceğiz dedi doktor. Özel muayene de mi yaptırdınız normal muayenede mi çektirdiniz. Ek ücret ödediniz mi
Pehlivanligul Canım peki ne için istediler. Benim ayrıntılı ultrasyonda kalpte parlaklık görüldü o yüzden istediler. Ücrette şu şekilde oldu ayrıntılı için salih burçin kavaka 122 lira ödedik sadece oda prof dr erdal yilmaza yönlendirdi fetal eko için ama ona ödemedik. sanirim zaten girişimiz olduğu için
Pdr Ben de burçin beyde ayrıntılıya girdim bana o zaman sorun yok dedi ama kendi raporunda sol vernikülde odak felan yazıyor,2 hafta sonra kendi doktoruma gittiğimde sonuç raporunda burda böyle bi bulgu yazıyor dedi, kendi baktı ultrasonda baktı sorun yok dedi tedbir amaçlı 6. Ayda eko çektirelim dedi.