Merhaba oğlum 16.09.2025 tarihinde doğum normal gerçekleşti,fakat çocuğum kanalda sıkıştığı için doğduğunda mosmordu ve ağlamıyordu hemen tüp ile hava verdiler ve hemen hastanenin yoğun bakımına indirdiler, biz yoğun bakıma indiğimizde oğlumun Hipotermi tedavisine başlandığını 72 saat boyunca bu tedavi ile eeg cihazı ile takip edileceğini söylediler 72 saat bitmişti ve herhangi bir nöbet vs olumsuz bir grafik oluşmadıgını bize söylediler,72 saatin sonunda kendi nefesini kendisi cihazsız alabildiğini serum ve mama ile beslendiğini kan değerlerinin düzelmeye başladığını söylediler, grafik. sonuçlarına göre mr a baglayacaklardı olumsuz birşey olmadığı için gerek duyulmamış.4 gün önce taburucu etsek nasıl bir yol izler diyerekten serumu kesmişler bagırsaklarının zayıf olduğunu görmüşler, bugün 12 gün oldu 4 gündür emziriyorum 3 saat ara ile günde 4 kere ama fazla ememiyor.sagım yapıp götürüyorum rabbim kimsenin başına vermesin böyle bir durumu, böyle bir durum ile karşılaşan oldumu hiç sonuç ne oldu ,şuan hem serum hem süt alabiliyor süt alımı zayıf.