Kızlar 37+5 günlük gebeyim. Bebeğim iri. Normal doğum istiyoruz doktorum 39 -40 ı görürse normal doğum olamayacağını söyledi. Ama şuan sancım da yok açılmam da😭 neler yapmalıyım bebek kanala da inmemiş egzersiz yapıyorum ördek yürüyüşü vs başka neler önerirsiniz her yerde aynı şeyler çıkıyor