nilefill Merhaba kızlar,kürtaj sonrasında 1 regli bekledikten sonra hamile kaldınız mı ? Sadece 1 regli beklemek sakıncalı mı ?
erikarpuz nilefill benim doktorum 1 regl bekle sonra dene dedi ben 3 ay bekledim tekrar hamilelik hemen oluştu ama onu da kaybettim diğer kürtajımdan sonra yine 3 ay bekledim b sonrasında 10 ay gebe kalamadım çok değişiklik gösteriyor bu ben 2 kürtaj oldum bence 1-2 ay daha uzatın içiniz tamamen temizleniyor rahim toparlanıyor
Alya05 nilefill doktorum 2 ay bekle öyle dene demişti,ben hiç korunmadım zor gebe kalan biriyim kürtaj olduktan 6 ay sonra hamile kaldım
caycan erikarpuz ikizlere kürtaj oldum 12 haftalık kalpleri durmuştu doktorum hemen 1 regli sonrası hamile de kalabileceğimi sogleditama sağlıklı olan en azz 4 5 ay beklemek içinin iyice iyileşmesi bebek daha rahat tutunması için idaal dedi 5 ay bilinçli dikkat ettim 5 ayın sonunda hamilelik gerçekleşti
1devaannesi Kürtaj oldum kanama bitti , hiç korunmadim 1 regliden sorna gebe kaldım dedim eşim göreve gidiyor ben korunm8cam dedim drda tmaam sıkıntı yok şuan rahmin müsait ztn dedi ve olduda