kartanesi_63 Arkadaşlar mrb, hamileliğimin 21. Haftasındayım uzun süredir bacaklarımda oluşan çatlaklar beni rahatsız ediyor ve sanki gün geçtikçe artmaya başladı. Hindistan cevizi yağı kullanıyorum etki etmiyor gibi. Benim gibi bu durumdan rahatsız olan var mı ve önerebileceğiniz çözümler?
Masalmom kartanesi_63 Canım Maalesef bünyen meyilli ve çatlıyorsa inan hiç birşey ise yaramıyor kendimden biliyorum kullanmadığım hicbirsey kalmadı en pahalı olanından ucuzuna kadar ama genital bölgemden göğüslerime kadar çatladim karnım mahvolmuş durumda kilo falan diyorlar hiç alakası yok ben öyle uçuk kaçık kilo da almadım tamamen bünyesel bir sorun kuzenim hicbirsey kullanmadı dal gibi kız bir anda 30 kilo aldı gebeligin de vücudu kiz gibi duruyor maşallah o yüzden onlarla yaşamaya alisacagiz maalesef 😣😣
Aslksp kartanesi_63 valla canım yapı meselesi ne sürersen sür çatlayacaksa çatlıyor. Tabi yine ihmal etme ama olacaksa oluyor yani. 7. Aydan sonra karnım yanlar heryerim çatladı çizgiler harita gibi oldu resmen. Birde beyaz tenliyim beyaz tenlilerde daha çok oluyormuş
cnmbbk kartanesi_63 canım ben biomarks çatlak kremi kullanıyorum tavsiye ederim şuan 21 haftalığız ama daha çatlak oluşumu yaşamadım inşallah da yaşamam 😌
kartanesi_63 Masalmom kiloyla alakası yok gerçekten. Çünkü bende zayıfım bariz bi kilo almadığım halde çatlaklarım çok gözüme batıyor. Böyle olmasına çok üzüldüm bünyeyle alakalıymış demek ki. Hamilelik çok güzel bişey ama vücuttaki değişimler beni olumsuz etkiliyor :(
Masalmom kartanesi_63 Genelimizi o şekilde canım bende hiç memnun değilim maalesef halimden aynaya her bakmam da kendimi yiyorum diyebilirim ama kabullenmekten başka da çare yok ne yazık ki 😔
kartanesi_63 Meddythemama bebek yağım var kullanmıyodum da etkisi olmazdır diyodum. Bundan sonra onu deneyeceğim.
kartanesi_63 Aslksp kesinlikle yapıyla alakalıymış. Bende beyaz tenliyim o kadar gözüme batıyor ki çatlaklar lierac sipariş verdim o iyimiş onu kullanıcam bebek yağı ve hindistan cevizi yağını da kullanıcam belki bi nebze de olsa sonuç alırım
Aslksp kartanesi_63 ben ilk başta almadım lierac deneseydim fayda eder miydi pişman oldum keşke deneseydim diye ama catlayanlar hep kullandım ama fayda etmedi diye yazinca gerek duymadım zeytinyağı ve vazelin kullandım ama 7 aydan sonra göbeğimin altı derken yanlar üstü heryer gitti kipkirmizi çizgiler harita gibiler😔 bio-oil falan aldım ama o da bi ise yaramıyor daha çok deli gibi kaşınıyo. Hindistan cevizi yağı aldım badem yağı fito krem falan ama artık geçmez faydası yok hiçbirinin
kartanesi_63 Aslksp aslında önerilen ve kullanılması gereken ürünleri denemişsin. Lierac çok önerdiler fakat dediğin gibi bi çok kişiden de fayda görmediklerini duydum. Belki de vücudumuzun çok sıkı olmasıylada alakalı kilo alınca çabuk çatlaması çünkü zayıf biriyim normalde yinede bilemiyorum ki :(
Aslksp kartanesi_63 evet canım ben de zayıfım 20 kilo aldım hamilelikte ama o da sırf kalcamdan bide göbeğim var çok çatladım ne sürersek sürelim çatlayınca bidaha düzelmiyor sanırım😔
kartanesi_63 cnmbbk inşallah da yaşamazsın çünkü hiç güzel bi görüntü değil vücutta :) ilk gördüğümde şok olmuştum. Şuan bacaklarım konple çatlak 😑 Lierac sipariş verdim onu deneyeceğim Ama aklımda bulunsun o marka da.
Elifsaadet kartanesi_63 herkes bünye meselesi demiş ama , çok çok artmaması için siz yine de çatlak kremi alın, sabah akşam sürün, hiç değilse çatlar ama az çatlar. Ben mustela krem ve bio oil bebe yağı kullanıyorum, sizde eczaneye danışabilirsiniz
kartanesi_63 Elifsaadet yani kesinlikle önlem almam gerekiyor. Sonra kendime bu konuda ihmal ettiğim için kızmamam lazım :) bakalım hepsi aklımda bulunsun denemekte fayda var