Smeyye_9195 İlk sezeryanım 39+2 de olmuştu çocuk tersti. Şuan 37+1 im doktor daha gün vermedi geçen hafta ki kontrolde çocuk kanalda dedi 1 hafta sonra tekrar kontrole gel dedi. Yine 39. Haftada mı olacak acaba
Mel-da3 Smeyye_9195 ikinci 38+ da oluyor. Benim yarın 2.sezaryenim var 38+2 haftalığız. Ama ben özel takipliyim devlet talipliyseniz ordaki sistemi bilmiyorum
mucizebebegimmm Smeyye_9195 hayır öyle bir şey yok. Benim ilk sezaryenim 34+4 te oldu mecburen oralara girmeyeyim. 24 gün önce ikinci sezaryenim oldu 38+6 da. Eğer 40 olsun desek yine beklerdi bebek kesin 😂
hulya10 Smeyye_9195 doktora yeni sordum sezaryen için kaçıncı haftayı bekliyorsunuz diye ilkinde 39un bitmesini bekliyoruz ama sonrakilerde 38+larda alıyoruz dedi özel takipliyim
myangelson Smeyye_9195 beni acil almasalardı 39. Haftada alacaklardı riskli gebeydim perinat takipliydim
Smeyye_9195 mucizebebegimmm benim doktorum da 38+6 yı bekleyecek galiba ama benim kasılmam çok fazla oluyor
Hizliveofkeli 38-39 hafta arasında yapıyorlar genelde. Tabi özel bir durum varsa 38den önce alabiliyorlar.