Kanaman başladıysa öncelikle korkma ben de yaşamıştım 5 haftalıkken doktor almak istenişti ben de kendi kanamasına izin vermek için zaman istemiştim sonra regl oldum kanama bitince kontrole gitmiştim bakmışlardı. Bittikten sonra mutlaka kontrole git eğer şu an gitmeyeceksek çünkü rahmine bakması lazım temizlendi mi diye