Serife_ee uysaldır yani elbette çok çok zorlandığım yerler oluyor ama kardeşi olma fikrinden beni hiç biri caydırmadı çevrem bile gerçekten doğuracak mısın diyor evet gerçekten doğurucam 15. ayda emzirmeyi kestim deliksiz uyuyor o zamandan beri pek hasta da olmuyor hatta hiç🧿 iştahı falanda iyi sadece bezi bırakamadı henüz çok korkuyor onun dısında hiç bişey beni yıldıramaz düşünmemeye çalışıyorum kötü senaryoları cunku ilk kızım içinde böyle konuşuyorlardı çocuk çok zor ölürsün bitersin hayatın kayar gibisinden evet ilk 1 sene asla kendimden bi atak beklemiyorum ilk 1-1,5 seneyi gözden cıkardım ama yürüdüğü an aşırı rahatlayacağım eminim bence gözünüz korkmasın su an ara ara diyorum annecim bak burda kardes var seni kucagıma alamam vs diye kardesine su getiriyor hadi kardes gel artık diyor oyuncaklarını getiriyor çok sık da anlatmıyorum huysuzlanmasın diye böyle ara ara aşılıyorum ona 🙃