Simlifar Ben çok memnunum😊 İlk gördüğümde soğuk sanmıştım ama konuşurken samimi yaklaşıyor, birşey danışınca açıklayıcılığı benim için gayet yeterli. Tahlil falan isterse sonuçları için odayı ararsın gelmene gerek yok diyor. Kg takıntısı var ama şakayla karışık boğazını tut diyooo🙊