Hsg filmi çekildim arkasından femara kullandım 5 gün 21mm olunca yumurtam çatlatma iğnesi verdi doktorum gonapeptyl 0.1mg iki tane ilişki günleri verip dupbaston verdi sabah akşam onu içtim kutu bitince gebelik testi yap dedi dün akşam son hapımı içtim bugün sabah evde test yaptım ama tek çizgi ve bat günüm bugün. Kan testi versem mi acaba yaşayan oldu mu bu durumu