Kızlar şuan 37+5 haftalığım ilk zamanlarda olmasada şuan tamamen yan yatıyorum. Sabah uyandığımda sanki sağ kolumun bacağımın üstüne yatmışım gibi hafif uyuşukluk karıncalanma ve hafif ağrı hissediyorum. Ayrıca yalnızca sağ el, bilek, ayakta ödem var. Böyle bir şey yaşayan var mı?