sseker Kızlar hamilelikte hamilelikte tüğ dökücü krem hangisini kullanabiliriz. Özellikle temiz içerikli bulmakta zorlanıyorum.
mutlumoomm sseker bana kullanma denilmişti kimyasallar olduğu için içinde cevaplarda doktor kullan dedi demiş şaşırdım ona hatta bir kere biri daha böyle bir post açmıştı herkes kullanılmaması gerektiğini yazmıştı
ikiprensesannesi___ sseker ilk kızıma hamile kaldığımdan beri veet kullanıyorum bende bir yan etki yapmadı istersen doktoruna sor sen yinede
hayalperest2310 sseker yok canım doktorum tavsiye etmişti ilk hamileliğimde jilet yasaktı bende tüy dökücü krem kullanıyordum
gunes866_ hayalperest2310 benimde geçen hafta kanamam oldu acile gittik mecbur krem kullandım. Tabi soylemeyemedim doktora jiletle imkansız egilemiyorum. Tam krem ne alsam diyordum yorumunuzu gordum
hayalperest2310 mutlumoomm canım bazı durumlarda jilet kullanılmıyor şimdi napsın o kişi bende ilk hamileliğimde siğiller çıkmıştı jilet yasaktı doktor kullan dedi kullandım hiçbir yan etkisi de olmadı şimdi de göremediğim yerler oluyor kullanıyorum
mutlumoomm hayalperest2310 sizinki gibi durum olursa tabi ki ağda da jilette olmayacağı için mecburi olabilir bana doktorum ağda ya da jilet dedi ben normal hayatımda hamile değilken kullanıyordum zaten tüy dökücü pürüzsüz yaptığı için kötü anlamda yazmadım onu da 🌸
hayalperest2310 aynrkrbs33 genital sicillerim vardı jilet vurulmaması lazımdı ağda da yasaktı canım bana kendisi önermişti