Kızlar selam ben önceden de innovita ovulasyonla pik görüp hamile kalmıştım sonra kaybettim bebeği yeniden başladım hiç pik olmuyor huylandım test yaptım gebelik silik çizgi var ama mümkün değil adetten sonra yumurtlama olmadı habgi ara hamile kaldım ki kafam çok karıştı innovita gebelik testine de güveniyorum yoksa yoktur daha öncelerden tecrübemle ama