Sevdeyilmaz gaz için sakız çiğneyin, bebeğinizle olan vaktin tadını çıkarmaya çalışın, korkmayın, ilk ayağa kalkmak biraz ağrılı olsada yürüdükçe rahatlıyorsunuz. Gaz için yürümek çok önemli. Spinal çok kolay korkacak bir yanı yok hissetmedim bile. (Doğum hikayemi bugün paylaştım bende) sonda spinaldrn sonra takıldı, ilk ayağa kalkmadan çıkarıp öyle ayağa kaldırdılar. Sağlıklı doğumunuz olsun, kolaylık diliyorum 🥰🙏🏻