Günaydınnnnnnn😏🌺🌺 ben genellikle sabah 8.40 arası kalkarım kızımla 1 saatte evi toplar kızımı doyurur 1 saat aktivite yapar onu kendine haline bırakırım evde ,bende erkenden yemek yapar temizliği bitiririm öğlene kadar en geç 2 ye kadar, kizim öğle uykusuna yatar 2 gibi kalkar ,bende ders çalışır ,dizi izlerim , akşam eşim gelir sofra kurar çay içeriz 20:40,da akşam kızım uyur bu şekilde peki sizler 💝💝💝💝