vascenceloss Kızlar selamsss son koz olarak ovülasyon testi kullanmaya başlayacağım. Sizce birgebeningünlüğü mü, innovıta mi, laboquıck mi? Kullanıp faydasını görenler yazarsa çok sevinirim
Cimcime30 vascenceloss ben inovıta kullanıyorum memenunım ama bırgebenın günlüğü alırsan sorma ıhtımalınde var ebru hanıma laboquık güzel ama alma kaset test Bıraz ınsanı yoruyor strıp daha ıyı
emine717_ vascenceloss ben bir gebenin günlüğü kaset test kullanıyorum canım bende pcos var 3. Ayın sonunda inositolü kullandığım ilk ay yumurtlama gördüm ben de tutmadı dün lekelenme bugün de adetin başladı
GokAnne Birgebenin günlüğü Ebru hanım çok ilgili çok tatlı biri sorularınıza bıkmadan cevap veriyor 6 sene önce onu kullanmıştım oğlumun haberini aldım ilk kullandığım ay, nasip tabi birde. Ama ben ondan memnundum
vascenceloss GokAnne evet aslında ben de o yüzden onu kullanmayı düşünüyordum ama yine de kararsızım teşekkür ederim 🌸🌸
vascenceloss Cimcime30 birgebeningünlüğünün jelini de aldım aslında ikisini birlikte kullanırım sorarım hem de diye düşünüyordum ama ınnovita kullananlar yorumlar daha fazla kararsız kaldım o yüzden 😩
Cimcime30 vascenceloss bende jelı aldım kullandım bu ay bakalım nasıp sen bılın cnm ınovıtayı bız Bursa söylüyoruz pık veya degıl gbı yardımcı olruuz
Bir1kelebek Cimcime30 bende ekim ayında kulalnıcam ilk kez fertilite jeli nasıl kullandın yan etki yaptı mı bide bat ne zaman belirit falan var mı
sepselin Ben innovita kullandım hassasiyeti güzel diye düşünüyorum pik günüm için fotoğraf attım birkaç saate mesajıma döndü bilgilendirdi
vascenceloss emine717_ ya aslında bunu kullandık kesin olacak diye bir sey yok nasibimiz ne zamansa o zaman olacak en azından çok yıpranmadan yumurtladım mı yumurtlamadım mi diye düşünmeyiz 😩😩😩
sizdenbiriyim babymom2026 hangisini kullandınız ben pro plus mu neydi onu yeni aldımı 3 4 aydır bir gebenin günlüğünden kullanıyordum bu ay değiştirdim ınositolu daha yüksek diye pro plus önerdi ebe bir tanıdık
vascenceloss adatuna teşekkür ederiiim elim hangisini sipariş verirse onu alayım gönlüm ınnovita sebepsiz 😅😅
emine717_ vascenceloss benim eşim asker her zmana eve gelemiyor ben onun için almıştım aslında her ay umutlanmiyim diye aldım bide bende pcos var en ayın sonunda anca yumurtlama gördüm