Arkadaşlar bir buçuk yıllık evliyim bende de eşimdede bir problem yok bebek istiyoruz tabi herşeyin zamanı olduğu gibi bununda var Rabbim dilerse olur inşaAllah ta olur Allah dileyen herkese nasip etsin sizlerden dua istiyorum kimin duası kabul olur bilinmez hepinize Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin sizlerden de kendi adıma dua isterim adım SEDA Allah razı olsun şimdiden 🙏🙏🙏