Merhaba kızlar dün tuvalette iç çamaşırımda ıslaklık vardı su mu geldi yoksa idrar mı anlamadım ama öyle su boşalması felan hissetmedim ondan sonra da gelmedi ıslaklık felan dikkat ettim bebegim büyüdügü için de hareketleri az hissediyorum ama bir yandan da korkuyorum su mu geldi doktora da gidesim yok ama korkuyorum da sizce ne yapmalıyım