Ayy arkadaslar sonuc olarak orasi devlet hastanesi cigliden bahsediyorum ilk dogumumu orda yaptim etrafimdaki herkes de hemen hemen orada dogum yapiyor ve herkes cok memnun azarlama falan hic biseye sahit olmadim biz ne kadar kolaylik istiyorsak calisanlar doktorlarda o kadar kolaylik istiyolar tabiki. cok sık gittigim bir hastane oldugu icin insanlarin tavirlarina falan anlam veremiyorum sanki ozele gelmisler gibi ilgi alaka bekliyolar bence calisanlar doktorlar ellerinden gelen herseyi yapiyolar dogum aninda da yapmamiz gereken tek sey onlari dinlemek ama doktora tekme atan mi desen kufur eden mi desen kolunu elini cekistiren mi desen neler neler var hastanede yani gunde yuzlerce kisiyle ugrasiyolar hangi birinin gönlünü yapsinlar ki simdi 10 haftalik hamileyim yine orda dusunuyorum dogumu bence uyumlu olursak hersey uyumlu olur boyle seyler duyunca sinirleniyorum gayet guzel ilgili alakali hastane calisanlarda sizin tutumunuza gore sekil aliyorlar diyebilirim gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz