Ozbilcan ben bursa şehir hastanesinde doğum yaptım, oğlumu götürürlerken gösterin bana diye söyledim, sağ olsun asistan hanım annesi görsün minigi dedi. Yanağıma degdirdiler ve hemen götürdüler. Başka hastaneye sevk etmişler. Çok sinirlendim çok üzüldüm ama böylesi daha hayırlı imiş, sevk ettikleri hastane evimize daha yakın ve bir sürü arkadaşım çalışıyor orada da 🤲🏻 hastanede dört gün kaldım, çıkar çıkmaz oğlumun yanına gittim hemen, bizi görüş saati olmasa da içeri aldılar ilk defa göreceğim için. Dokunmama izin verdiler. Çok ağladım tabi… İlk iki hafta çok ağladım her gittiğimde ama doktor, bebeğin yanında ağlama annesi dedi. Sen güçlü ol ki, o da olsun dedi 💪🏻 ben de kapının önünde ağlayıp ağlayıp girdim.
Bir de bu süreçte, kimse ile muhatap olmadım. Kimseye tek kelime ettirmedim. Ne evime ne de hastaneye ziyaretçi kabul etmedim… WhatsApp saçma sapan mesaj dolu, kaç kilo kaç haftalık diye merakligiller, bir de gözün aydın canım kavusmussunuz diyengiller olarak cevaplamadiklarimla… Yakıp geçiyorum bulasani. Canım yanmış, kimse ile uğraşamam… Doktorumuz grip aşısı olmamızı önerdi, şimdi o gündemimizde. Çok güzel bakıyorlar yogun bakımda, anne babayı tanıdıkça size göre özel saatler ayarlayabiliyorlar. Mesela onların dediği vakitler bize uymuyor biz ayrı bir saatte gidiyoruz kanguru bakımı için. 2000 gram olunca biberona başlayacaklarmis, bekliyoruz bakalım. O süreçte de sağlıkla atlatsin günleri diye dualar ediyoruz 🤲🏻