Canankp örneğin cumartesi günü gel denildi . Gittiğimde sonuçlarım 0 lanmıştı . Gerek kalmadı . Çünkü 1 hafta boyunca hep benden pıhtılı kanlı birşeyler düştü . Hepsini atmışım vücudumdan. Zaten 8. Haftamda falandım bebek yoktu , kalp atışı da yoktu. Siz yine takipte bulunun . Ben lavaboda düşürdüğümü hissettim ama inanki benim kendi regl durumum daha ağır basıyor normalde . Düşük kısmında reglimden az ağrı çektim . Normalde regl olurken duvar tırmanırım . Öyle bir durum olmadı . Azıcık bir bel ağrısı , kasık ağrısı regl olacakmış gibi..
Buradan hep milletin olumsuz söyleyişlerini okumuştum . Gözüm korkuyordu. Hiçte beklediğim gibi olmadı , korktuğuma stres yaşadığıma değmedi . Psikolojik olarak etkileniyorsun sadece bitmeyen bir regl gibi düşün .