Nursotu Moz biz 23 haftalık olduk çok normalmiş rahat olmak gerekiyorda insan düşünmeden edemiyor artık yavaştan hissediyorum bebeğimi sizinde içiniz rahat olsun 😍🌺
Moz Nursotu inanın 1 haftadır moralim sıfır neden hissetmiyorum diye üzerine sol bacak kalça bazen rahim ağrım var dsha 25 ekimde gittim her şey yolundaydı kendimi zor tutuyorum dr a gitmemek için inşallah dediğiniz gibi olur
Nursotu Moz 28. Haftaya kadar çok normal diyor herkes bende siz gibiydim ya ama içinizi ferah tutun 🌺