Simsimsem hem 3. Hemde 5. Gün embriyom vardı bu ikinci transferim, gebelik şansı daha yüksek oluyormuş bu seferde bu şekilde denedik, bir öncekinde hiç test yapmamıstım sonucu negatif gelince baya yıkılmıstım bunda kendimi önden hazırlamak için test yapayım dedim ama forumlarda okuduğum şeylerden kafam karman çurman oldu, doktorum erken gebelik testi kesinlikle yapma dedi ama dayanamadım