Miniminiminnos gebelik alerjisi sebebiyle allerset kullandım, o olmasa bilmiyorum ne yapardım, kaşıntıdan ne gecem kalmıştı ne gündüzüm, buz küplerini karnıma tutupta uyuyabiliyordum ekim- kasım ayında, artık o kadar dua ettim ki Allahım hayırlı vakitte doğurayım diye 38+0 oldum, sabaha karşı suyum geldi, suyum gelir gelmez bütün kaşıntılarım geçmişti 😂 ay çok uzun anlattım, güvenle kullanın hiç bişey olmuyor 😂