Karabiberim85 kılo vermıs mı normalde Doğumdan snr kılo verıyor bebekler bebegınızı sık sık emdırın uyusa bıle uyandırın uzmanlar 2 saatte bır dıyor ama zaten çabuk yoruldukları ıcın sız her saat başı kaldırın 15 dk emzırmeye çalışın meme ucunuz yok ıse yenı bı yöntem çıktı şırınga ıgnesı varya onun ıgnesını çıkartıp o plastık bölüm ıle meme ucunu yavaş yavaş cekın hem sut gelmesını de saglıcak Internet’ten bakın vıdeoları vardır aman canınızı yakmayın bulamazsanız daha detaylı anlatırım