Niiillloooyaaa mamajoo kullanıyorum, çiftli aldım ama tekli kullanıyorum çünkü yürek dayanmaz çiftliye… Memelerim estetikli, o sebeple ekstra canım yanıyor. Bebeğim kuvezde sağıp götürüyorum hep. İnşallah çıkacak ve ben sagmaya devam edeceğim.
Üçlü prizi en rahat olduğum koltuğun yanına çekiyorum, suyumu alıyorum, zeytinyağımi ve atıştırmalıklarimi… TV de sevdiğim bir şey açıp sağıma başlıyorum. Eller serbest kullanamam sanırım, hep alsam mı diyorum da kendim elimle de sağıma destek oluyorum çünkü…