İlk gebelikte rutin kontrollerime gidiyordum ama klinik tarzı bir hastane bildiğim kadarıyla yani doğum için pek uygun şartları yok diyebilirim tavsiyem daha kapsamlı bir yere gitmeniz çünkü ne olacağını bilemiyoruz şuan ikinci gebeliğim bu gebeliğimde oraya hiç gitmedim bunun nedeni de ilk bebeğimin 7 ay boyunca hastalığı varmış ve asla farketmediler ben 7. Ayında bebeğimin hastalığını öğrendim daha sonrasında zaten durumu ağır olduğu için herhangi bir özel hastane kabul etmedi araştırmasını muayenesini iyi yapan kapsamlı hastane her zaman en iyisidir☺️