ozgyrs Kızlar göbeğim catlaklardan dolayı hep kasınıyodu doktorum lierac verdi onu unuttum son 3 gundur elim kolum pul pul döküyor. Dun doktoruma yazdım karaciğer testi yaptırmamı söyledi. Cok korkuyorum basına gelen var mı? 🥺🥺🥺
Selimunl ozgyrs malesef ben varım karaciğer asit testi yaptırdım ve yüksek çıktı bugün doktorumla randevum var bakalım ne diyecek 😑