defnenisa Ilk cocugumda mide bulantisi ve kusma yasadim.Fakat bu 2.cocugumda mide agrisi ve yanmasi yasiyorum.Ustelik daha 6+6 haftaligim.Mide yanmam cok erken sebebi nedir yasayan varmi.?
kbraa2727 defnenisa mide ağrısı yaşadım taş gibi oldu ama ben 30. Haftada falan yaşadım gastrit reflü olmuşum ondan
defnenisa senayksl151124 çözüm bulabildiniz mi yemek yiyebiliyor musunuz ben yemek yiyemedigim icin agliyorum artik yemek yiyorum mide agrisi yasiyorum yanma kendiliginden basliyor yani asiri acim ve yemek yiyemiyorum.
defnenisa Nursima_Vural hayir yok normal yasantimda hic yasamazdim yemeklerde de sorun yasamazdim gecen hafta basladi yani 5 haftayi bitirince basladi bu sorunlarim
senayksl151124 Hayır 12. haftadan sonra daha da azalarak gitti sadece gece yatmadan önce yemek yememeye dikkat ettin o biraz rahatlattı ve bolca su içtim