Gizemmoy Kızlar bugün 36 hafta oldum bebek 2875 miş kilosu doktor ne kilolu ne zayıf ayınla aynı gidiyosun dedi ama iyi mi sizce kilosu siz 36 haftayken kaç kiloydu bebişiniz
Aysbsky Gizemmoy benim 36+2 de doğdu olum tam 3 kiloydu ama bende gebelik şekeri vardı canım bence seninki normal
Sdt Gizemmoy ilk oğlum 36. Haftada 3200 iri bebekti , şimdi ikinci oğluma hamileyim 36 da 2400 demişti doktorum şuan 38+5 im