Kızlar perşembe günü pazarda düştüm ama yüzüstü değil kalçamın üstüne düştüm çok sert de düşmedim biraz yani orta diyebilirim hemen doktora gittim çok şükür bir sıkıntı görmedi doktor ama Bebek’te sancı çıktı bir gün hastanede yattım sonra taburcu oldum bana adalat diye bir ilaç verdi kasılmalar için O ilaçta sanırım bana pek yaramadı içtiğim zaman ateşim çıkıyor gibi hissediyorum sanki tansiyonum düşüyor muş gibi cuma günü hastaneden taburcu olduğunda bir sıkıntı yoktu yani hareketlerini falan hissedebiliyordum bugün gün içerisinde çok az hareket etti hemen hastaneye gittim neyse dedi kalp atışları normal çıktı sancısı da çıkmadı benim de Sancım yoktu saat 7:00 gibi eve geldim ama geldiğimden beri gene aynı şekilde hareket etmiyor diyebilirim çok az seyirdi gibi hissettim sonra yine hissetmedim acaba bebeğe yer kalmadığı için mi bu kadar az hareket ediyor kızlar beni rahatlatın korkuyorum