Meliss- benim de bat 6-7 ekim. Ovülasyon testi ile takip ettim ilk defa. İçimde biraz umut var ama umutlanıp üzülmek de istemiyorum. Göğüslerim acımaya başladı. Farklı bir belirtim yok . Haftaya pazar 5 i gibi yapmayı düşünüyorum. Artık hayırlısı olmazsa önümüzdeki ayı planlayıp tekrar deneyeceğiz. İnşallah hepimiz güzel haberleri alırız 5-6 güne 😇