ftm_syt ikinci ogluma hamileyim ilk oglumun adi seyit ikinci oglum icin zeyd ismi kulagima hos geldi sizce nasil söyleyince birbirine yakin gibi isimler acaba sorun olurmu ilerde baska önerilerede açıgım😊
ftm_syt GizemKaan yinede tesekkür edrim dedigim gibi kulagima hoş geliyorda acaba ilerde sıkıntı olurmu seyit dermisim zeyd gelirmis fln 😂😂 bilemedi.🤭
Busraokan İlk kızımın ismi şura şuan ikinci kızıma hamileyim ama bir türlü isim de karar vermeiyorum sizce önerilerinize açığım şuraya uygun