hazaalozmenn şöyle düşün bugüne kadar dünyaya gelmiş bütün insanları bir kadın doğurmuş, biz de doğururuz elbette, vücudumuz buna programlı zaten, tek yapman gereken sakin olup, gevşemek ve bedenini dinlemek… ne kadar sakin ve rahat olursan o kadar kolay olur canım doğumun, korku ve gerginlik kaslarımızın da gerilmesine sebep oluyor, rahat ol, bebeğin zaten nasıl geleceğini biliyor, vücudun nasıl doğuracağını biliyor, doktorlar ebeler sürekli bu işi yapıyorlar zaten, çok zorlanırsan epidural var, sen sadece bebeğine kavuşacağın ana odaklan, hiç sancı bile çekmeden normal doğuran insanlar var, orgazmik doğumu duydun mu hiç? Doğum yaparken bırak acı çekmeyi orgazm olan kadınlar var. Hepimiz kolaylıkla sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza 🧡