Selam kızlar hamileliğim boyunca burda pozitif normal doğum hikayelerini okuyarak motive oldum sürekli normal doğum videoları izledim hem bana anı kalsın hem motivasyon arayana motivasyon olsun istediğim için yazıyorum
- Hafta kontrolünde doktorum bebeğin başının artık yeterince aşağıda olduğunu ve geri kalan her şeyin normal olduğunu söyledi 1 hafta sonra tekrar kontrolüm vardı bu arada nst de sancı vs yok ben de hayatıma devam ediyorum 37. Haftaya kadar çalışır raporum vardı işe gidip geliyordum. Salı günü sabahtan okula gittim öğrencilerim dağılınca da pilates dersine geçtim saat 13.00 da ders başlıyordu dersten önce hocam ile kahve içmek için oturduk ve ben bir ıslaklık hissettim çamaşırımda haftam ileri olduğu için altıma kaçırdığımı düşünerek tuvalete gittim tekrar geldim oturdum ve aynı ıslaklık yine oldu. Hemen doktoruma mesaj attım ancak emin olmadığımı pilates dersine geldiğimi dersi yapıp yapamayacağımı sordum. 5 dakika sonra cevap gelip muayene olmam yönündeydi ama pilatesi yapabilirsin dedi doktorum. Ben de pilates hocama da durumu söyleyerek dersimi tamamladım. Ders sonunda eve döndüm panik yapmadan eşime haber verdim eşim de kendi okulundan izin alarak yola çıktı ben de o gelene kadar ılık bir duş aldım makyajımı tazeledim bavuldaki son eksikleri tamamladım kızımız için aldığımız balonları vs koydum. Bu arada anneme de haber verdim onlar şehir dışından geliyorlardı ve tesadüfen o gün sabah yola çıkmışlardı. Annem bana ben de abini o şekilde doğurdum hemen hastaneye git dedi ve biraz panik oldu ana yüreği imiş şimdi anlıyorum. Eşim gelince son olarak Meryem ana otumu da aldım sakince önce devlet hastanesinde kadın doğum acile gitti muayenem yapıldı ve gelenin suyum olduğu anlaşıldı yatış yapılmak istendi ama kabul etmedim. Hızlıca kendi doktorumuza haber verdik ve yola çıktık beni hemen doğumhaneye aldılar eşim de tüm süreçte yanımdaydı doktorum açıklığıma baktı 1 cm açıklık vardı su gelişi olduğu için 24 saat süremiz var dedi beni motive etti bol bol hareket etmem gerektiğini söyledi ve suni sancı için kanlarıma bakıldı. Her şey yolunda gözüküyordu ve ilk serum takıldı. Bu arada annemler de yaşadığım yere vardılar direkt hastaneye geldiler beni gördüler beraber yemek yedik daha sonra onlar temizlik ve son hazırlık için eve geçti biz eşimle baş başa kaldık. Gece ara ara sancıları hissettim ama fazla değildi ebeler de şaşırdı acı eşiğime 2 saatte bir nst ye bağlandım her şey normaldi. Sabah doktorum geldi muayene etti açıklık 4cm idi ve serum da bitmişti normal doğumu çok istediğimi bildiği için bir doz daha suni verildi ve ebelerden biri karnımdaki suyu tamamen boşalttı (adını unuttum işlemin) o andan sonra her şey çok hızlı oldu sancılar arttı açılmam çok hızlı ilerledi 6cm ye saat 09.00 da ulaştık tabii benim biraz moralim bozulmuştu daha fazla olur sanmıştım ancak ebeler ve doktorum beni çok güzel motive etti sürekli yürüdüm ve squat yaptım. Sancı dayanılmaz bir hale geldiğinde artık kendi odamda beni muayene etmek için ebe geldi ve doktora haber verin doğumhaneye gidiyoruz dedi. Gücüm azalmıştı anneme tuvalete gitmek istiyorum dedim göndermediler yavaş yavaş doğumhaneye yürüdüm eşimin de girmesini istediğimi söyledim ebeler almadı doktora sor dediler. Doktorum gelene kadar ebeler dikkatimi dağıttı benimle konuştu ve zeytinyağı ile perine masajı yaptılar (bu sayede kesisiz bir doğum oldu) doktorum gelince eşimi de içeri aldı nasıl ıkınacağımı ve nelere dikkat etmem gerektiğini söyledi ve tam 5 dakika sonra kızımız kucağımızdaydı gerçekten inanılmaz bir his anlatılmaz bir duyguydu eşim çok ağladı ben çok ağladım ve sadece mutluluktandı. Bebeğim hazırlanırken doktoruma yürüyerek kucağımda bebeğimle çıkmak istiyorum dedim ve bu hayalim de çok şükür gerçek oldu kapıda bekleyen tüm sevdiklerimize de sağlıkla kavuştuk.
Not: hastaneye yatış sırasında epidural için ekstra ücret istediklerini şöyledirler ve eğer istersem şimdi belirtmem gerektiğini söyledir bana ücret biraz fazla geldi ve dayanabileceğimi düşündüğüm için istemedim ücreti 7 bin liraydı bu arada. Yani epiduralsiz ve kesisiz ilk doğumumu yaptım derlerdi de inanmazdım harika bir duyguymuş herkese su gibi kolay doğumlar diliyorum