esraaa97 evet zaten benimde çikolata kistlerim vardı normal yollardan olmuyordu histereskobi ile sol tüpümü bağladı tıkanmış sismiş halde olduğu için aşırı sancı yapıyordu sağ tüpe ve rahime zarar vermesin diye kapattı rahim şeklinde üstten basık olduğu için hunilesme gibi bişey olmuştu onuda düzeltti o sorunlar ortadan kalkınca doğal yollardan tek tüple hamile kaldım Rabbime çok şükür olmasaydı bende tüp bebek denicektim çok iyi bir doktor başkasına bilemem ama bana iyi geldi umut oldu